Նա օգնում է հաղթահարել ծուլությունը
Հաշվի առնելով կրկնուսույցի խաղացած բազմակողմանի դերը, դժվար թե կարողանանք պնդել, որ նա հենց նույն այն ուսուցիչն է, ով անձամբ աշխատում է աշակերտի հետ: Բացի իր գործունեության մանկավարժական բաղադրիչից կրկնուսույցը ստիպված է լինում կատարել բազում օժանդակ գործառույթներ. եթե ուսուցիչը կարող է պարզապես «տալ» իր դասի նյութը, ապա կրկնուսույցը ստիպված է այդ նյութը հասցնել աշակերտին և հասնել նրան, որ ունկնդրողը կարողանա մտապահել սահմանումներն ու կանոնները: Այդ նպատակով կրկնուսույցը ստիպված է օգտագործել նյութի մատուցման համար անհրաժեշտ բոլոր հնարավոր մեթոդները, ընդ որում, դասի նյութը գիտելիքների մատուցման շղթայում գրավում է վերջին տեղերը: Լավ կրկնուսույցը աշխատում է հնարել դասերի անցկացման այնպիսի ձևեր, որպեսզի նյութը մատուցվի հեշտ մտապահվող եղանակով. աղյուսակներ, դիագրամներ, քարտեր, տեղեկատվական աղյուսակներ, բազմաթիվ օրինակներ: Եթե դիտարկենք կրկնուսույցի գործունեությունը այդ տեսանկյունից, ապա նրան կարելի է անվանել «աշակերտական ծուլության հաղթահարող»: Որքան արագ և արդյունավետ է հաղթահարվում աշակերտի ծուլությունը, այնքան ավելի հմուտ է կրկնուսույցը: